divendres, 11 d’octubre del 2013

CERVESA A MENORCA

Si viatges a Menorca una de les visites obligades és SA BONA BIRRA a Ciutadella. Un celler que elabora les seves cerveses i, des de fa poc, la cervesa ILLA.
Els vaig demanar si podia visitar la seva fabrica però per problemes d'agenda, sobretot per part meva, no va ser possible.



D'esquerra a dreta la carta de cerveses de SA BONA BIRRA:
  •  SA BONA BIRRA. American Red Ale de 4,5º.
  •  RED ALERT. Idem a l'anterior però amb nou nom i nova etiqueta.
  •  LA FORASTERA. Kölsh de 4,7º
  •  ILLA. Pilsner de 5º
  •  ILLA PREMIUM. Lager de 5º feta a la República Txeca.


També vaig apropar-me a GRAHAM PEARCE, al poble de Sant Climent, però vaig trobar-me el restaurant tancat i no vaig veure cap cartell d'horaris ni res.
Per sort les seves cerveses es poden trobar als supermercats de l'illa

D'esquerra a dreta les cerveses de GRAHAM PEARCE:
  •  LA CLIMENTINA. Cervesa de blat de 5º.
  •  SANT CLIMENT LAGER de 4,2º.
  •  SANT CLIMENT BROWN ALE de 5º.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada