dissabte, 26 de maig del 2012

1º FFdA - BLACK METAL

Moltes vegades comprem una cosa pel seu embolcall, aquest ens agrada o ens diu alguna cosa. Bé, aquest no és ben bé el cas però va ajudar.
Estava jo comprant cerveses i vaig veure aquesta ampolla, quan vaig veure el paio de l’etiqueta vaig adonar-me que es sembla moltíssim al meu Mii del Guitar Hero, després el seu nom: Black Metal (subgènere del Heavy Metal ) em va agradar com a “jevi” que soc i per acabar-ho d’arrodonir era tota una Imperial Stout . Què més podia demanar ?
L’ampolla em feia bones vibracions així que la vaig guardar per assaborir-la en alguna ocasió especial.
Dons l’ocasió/excusa ha arribat: el 1º FFdA (1º Finde Fondo de Armario) on un quants amants de la cervesa obriran, degustaran i parlaran sobre els seus “tresors amagats”. Tot això coordinat pel Joan Villar del Blog Birraire
Anem per feina !!!
BLACK METAL Imperial Stout de Jester King Craft Brewery, Austin Texas. Ampolla de 75 cl, 10’4 %  i 60 IBU.
Color negre amb una cremosa corona d’escuma marró que va desapareixent deixant restes a les parets de la copa.
Aromes dolços, a xocolata i a malt torrat.
És una cervesa dolça en el primer moment, fàcil de veure i amb un final amarg que et perdura una bona estona a la boca. Aquí és on t’adones del grau d’alcohol que té.
Només puc dir que m'agradat molt, és potent i molt fàcil de beure.
Algù sap on puc trobar la TRASH METAL ? Una Strong Ale de la mateixa cervesera.

2 comentaris:

  1. Collons Josep! Així com si res et treus aquest tros de cervesa de l'armari! Realment la imatge segur que va ajudar a fer la compra, i més si ets d'estètica heavy com dius :-).

    Sobre on trobar la Trash Metal, ni idea. La veritat és que poca varietat he vist de Jester King.

    Gran aportació! Moltes gràcies per participar en aquesta iniciativa patillera. Salut i ens anem llegint per aquí!

    ResponElimina